Nogle gange kan jeg virkelig undre mig over, hvad der foregår på institutionsområdet i min kommune. VIRKELIG undre mig! Det samme gælder også vores børnehus, og jeg ved ikke altid, hvor jeg skal stille de rette spørgsmål og hvordan jeg skal få fyldestgørende svar i en (for) travl hverdag. Derfor besluttede jeg mig for at stille op til forældrerådet.  Og i dag blev jeg valgt.

Jeg har tænkt på det før, men har ikke haft overskuddet til det. Det har jeg egentlig heller ikke nu, men hvis jeg gerne vil gøre en aktiv forskel i forhold til de ting, som jeg ikke synes er ok og få flere af dem, jeg synes er. Så kræver det også en indsats fra min side af.

Om man så reelt set har indflydelse – det må tiden vise. Men fra og med i dag er jeg ét skridt tættere på at få de svar, der ikke er tid til i hverdagen.

