Jeg har et anstrengt forhold til snot – både mit eget, mine egne ungers og i særdeleshed andre menneskers snot.
Lille V har gang i den helt store tur i dag og jeg har allerede nået mætningspunktet. Atju, atju, atju…snot über alles!

Findes der antibakterielle vådservietter uden parfume og alverdens kemikalier osv??? Hvis, så send os fluks et vognlæs, for så meget, som de to poder herhjemme deler legetøj og mundvand, så VED jeg bare, at ældstebarnet tropper op med det samme om et døgns tid…

Jeg vil ikke være syg! Magter det ikke, og slet ikke de kommende 3 uger, hvor vi skal frekventere sygehuse i Odense og Aarhus og med dét mindste antræk til snot blive sendt retur igen. Og så skrider den skrøbelige familieplan for alvor, nu hvor vuggestueliv og barselsslut banker på døren, inden vi ser os om.

