Åh ha altså. De der barselskilo/efterfødselskilo/det der babyfedt (“kært” barn har mange navne), ikke? De er godt nok sejlivede her anden gang! Goddamnit, hvor de sidder godt fast!

Jeg er virkelig ikke imponeret over det syn, der møder mig i spejlet, når jeg skal i bad. Og heler ikke af følelsen af tøj, der enten strammer eller som var tiltænkt baggy, men nu er slim fit! Så der skal gøres noget ved sagen og jeg skal løbe, og jeg skal ikke drikke sodavand og ikke spise chokolade og ikke drikke alkohol og ikke spise kage! Og så skal jeg på sigt også træne mavemuskler.

Er kommet i gang med at løbe, trods det faktum at jeg ellers har sat mit Fitness.dk-medlemsskab i bero op til flere gange. Det går hæderligt, men ikke så godt som mine ambitioner ellers dikterer mig. Og så var der det der bryllup i dag, ikke? I loose fit kjole, da jeg ikke kan passe de chicke, der hænger i skabet.

Så i dag har jeg gjort alt det, jeg ikke skulle. Men dog løbet, selv om 6 km ikke – og jeg gentager – IKKE er en succes med bryllupskage, chokolade, champagne, cider og sodavand i maven!!!!

Op på hesten i morgen igen! Hvor jeg dog hader at have rygrad som en regnorm!

